Frey`s Fodboldgolf

Spil med familie, kolleger eller venner på vores 18 hullers fodboldgolfbane.

Freys Fodboldgolf ligger mellem Tirstrup og Grenaa. Ved siden af driver vi Frey’s Planteskole & Anlæg. Parkering ligger sammen med planteskolen.

Prisen er for en hel dag inkl. Boldleje og scorekort.

Endagsbillet

Børn (0-5 år): Gratis
Børn (6-15 år): 50 kr. pr. person
Voksne (16-64 år): 100 kr. pr. person
Senior (+65 år): 50 kr. pr. person

Sæsonkort

Børn (6-15 år): 200 kr. pr. person
Voksne (16-64 år): 400 kr. pr. person
Senior (+65 år): 200 kr. pr. person

Grupperabat
Ved gruppe på 20 personer og derover gives 10% rabat Skoleklasser der kommer i skoletiden 30 kr / pr. person
Reservation

Normalt vil der altid være plads på fodboldgolfbanen, men er man en gruppe på 10 personer eller derover, vil det være en god ide at reservere tid.

På en dejlig forårsdag HUSK madpakken: Vi har borde og bænke rundt på arealet. Der er overdækket grillhytte (husk selv grillkul)

Praktisk info

Når i kommer ind på p-pladsen følges skiltningen til Fodboldgolf banen og skiltningen hen til boldrummet,  hvor betaling og alt der skal bruges findes. Der er selvbetjening og der tages kun imod dankort i planteskolens åbningstid.

• Der betales inden spillet påbegyndes
  • Der er adgang til toilet
  • Der er trækvogne til låns
Ordensregler
  • Fodboldstøvler ikke tilladt
  • Hunde har ingen adgang til anlægget
  • Respekter de andre spiller på banen
  • Ryd venligst op og benyt de opstillede stativer
Reservation

Hvad er fodboldgolf?

Fodboldgolf minder om minigolf, golfbolden er blot skiftet ud med en fodbold. Fodboldgolf er et sjovt spil for alle, uanset alder og kendskab til fodbold eller golf.

Banen har 18 huller som varierer i længde og sværhedsgrad, det gælder ganske enkelt om at sparke bolden i hul på færrest mulige spark.

Spillet henvender sig til alle og er en god ide til:

• Skolearrangementer
  • Opstart/Afslutning på fritidsaktiviter
  • Sommerfest
  • Polterabends
  • Firma arrangementer
  • Fødselsdage
  • Eller bare en hyggelig dag/aften med vennerne

Regler

Den spiller der kommer gennem banen i færreste spark har vundet.

1. Man må kun spille med fødderne, der benyttes kondisko. Fodboldstøvler er forbudt.
  2. Noter navn på scorekortet.
  3. Bolden placeres mellem de to markeringer og sparkes ud fra (tee-stedet)
  4. Er der en medspillers bold der ligger i vejen, kan den fjernes og lægges tilbage på samme sted.
  5. Rammer en spiller ved sit spark en medspillers bold, bliver spillerens bold liggende på stedet hvor den ender, hvorimod den ramte bold lægges på sin plads.
  6. En spiller kan erklære sin bold uspillelig, hvis den er helt uden for banen. Bolden må så sparkes på ny fra det sted, hvor den oprindelig lå. Der noteres et ekstra spark på scorekortet.
  7. Er bolden ikke i hul på 10. spark, går man videre til næste hul og noteres for 10. spark på scorekortet.
  8. Et spil tager ca 1,5 time ved 4 personer